11 August 2011

"Jom tambahkan FOLLOWER!"


Hai peeps!!!kali nie entri aku pasal nak tambahkan follower...al maklum la aku nie jarang nak buat entri so kali nie entri aku bertajuk  "Jom tambahkan FOLLOWER!".....macam best jer aku tengok blog org lain banyak follower...cemburu jugak bila aku tengok blog diaorang meriah dan cantik2....aku xda masa sangat nak update n buat cantik2 blog aku nie macam yang lain....aku memang x reti sangat buat semua tu....so,bila aku lihat kat blog kawan aku tadi tergerak jugak aku nak try...mana tau lepas nie aku dapat banyak follower...ahahaa....ada ke yang nak follow aku nie kan????hihi...tapi x kisah la ada or x yang penting aku nak try jugak....belum cuba belum tahu kan...btw,harap yang membaca entri aku nie boleh la ajar aku serba sedikit tentang blog nie yer....kalau aku dah ada follower yang banyak baru la semangat sikit nak update blog nanti....ok la,setakat nie aje la dulu....bye2 peeps...(=


                        *aku suka bila ada banyak kawan..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.