12 August 2011

Segmen Promosi Blog 500 Follower Ke Bawah..




  Hai peeps!!!bersua lagi untuk entri tambah follower nie...wah,aku jadi semakin tertarik la dengan blog nie.....aku nak blog aku nie penuh dengan follower la...xsalah kan aku try untuk kali ke-2...hihi.....so kali nie aku nak join segmen dari  Mr. AA.....aku ikut je apa step yang perlu 


Nama : NURHAIRIN BINTI NORARIFFIN
Hobi: hobi aku memang banyak tapi paling aku suka ialah aku suka hangout dengan kawan2 aku...bila kluar tu aku dengan kawan2 akan pergi main bowling....aktiviti wajib tu....:)


So,lepas nie kalau ada lagi segmen nak tambah follower memang aku nak join lagi....xrugi pun nak join....jum ramai2 kita menambah follower dalam blog kita yer....
aku nak tag kat kat:
1. mrs.shun ju
2. my sifu
3. sis chacha




*nak tambah follower lebih dari 500...dapat ke??aku try je la....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.